Välkommen!

 Hej,

Måndagen den 22 augusti startade LCRs nya satsning Stallpedagog & Kunskapslyft. 

Vad innebär detta:

  • Varje vardag mellan 15.30-18.30 finns jag (Sara) på plats på anläggningen. 

  • Cafeterian är vår utgångspunkt:
    • Här serverar jag gratis mellanmål till alla som går i skolan.
    • Här kan du: hänga med kompisar, kanske behöver du en stund för dig själv, spela spel, pyssla, rita/måla, läsa m. Jag finns tillgänglig, så vill du prata eller göra något tillsammans med mig så ställer jag gärna upp.
    • Läxläsning: Om du vill kan du alltid göra dina läxor i cafeterian, jag finns här och kan hjälpa dig om du behöver det.

  • Du kan även vara i klubbrummet, foajen eller utomhus.
  • Utomhus finns våra käpphästar tillgängliga för att pyssla om eller ridas.
  • Vi behöver också ett kunskapslyft när det gäller teori, för med en gedigen teori utbildning kan vi bli bättre ryttare och bättre förstå våra fyrbenta vänner, vilka behov som finns och varför hästarna reagerar som de
    gör.
Här i bloggen kommer jag att uppdatera med allt vi gör och sånt vi planerar att göra! Välkommen på vår resa, hoppas att vi ses i stallet!

/Sara Stallpedagog

psst... vi har en instagramsida också... lcr_kunskap



Kommentarer

Populära inlägg